mandag 19. januar 2009

Update on Tokyo !

Paa tide med litt oppdatering etter mange forespoerslar ! Me skjoenne jo at me har eit mykje meir interessant liv enn dei fleste som er heima ! Haha, enjoy your life, mens dekan vil egentlig leva vaart. Me er forsatt i Tokyo og skal vidare i morgo saa no kjem da me har gjort paa dei siste dagane for me har vert for opptatt til aa blogga! Du veit me har eit liv !

16 januar
Hadde store planar om aa komme oss opp tidlig (noe som me har store problem med), saa sjoelvsagt forsov me oss. Skulle reise tidlig fraa hostelet sidan me skulle i Dyrehagen i Ueno. Ja der hadde dei mange dyr, men sjoelvsagt ikkje panda ! Ka skjer med da? Men dei koeyrte jo inn noe ekstremt med fuglar som skulle kompansera for tap av pandaen ! Me vil daa paastaa at det var norske fuglar der, for dei var sjukt like. Spesielt rypa om vinteren ! Damn, skulle trudd det var rypa,men sikkert ikkje .p La oss tru at dei hadde masse norske fugla ! Og sjoelvsagt naar me skulle reisa tilbake til hostelet var det rush-hour ! Saa her har me ei gaata ! Kor mange japsa gaar da inn paa ei vogn paa toget? Vennligst kommenter saa kommer det bilde neste gong me blogge, der svare kjem ogsaa! Saa var det middag tid, og paa tide aa finna noe som kunne tilsvara skikkelig mat! LYKKE TIL ! Saa me fann ein restaurant der me skulle proeva litt japansk mat, ikkje sushi for Kine like ikkje da ! Men ikkje at denna restauranten var noe bedre enn mc donalds. Me ville egentlig berre veta kva som var i den maten, altsaa kjoettet ! Men engelsk har ikkje komme seg til Japan endaa. Saa me proevde aa bruka vaare gode fantasikunnskapar ! is it sheep , you know bææ ! Men fekk veta at dei ikkje skjoenne saanne dyrelydar, dei har egen ordbok for da ! Me gav opp og reiste til trofaste mc donalds !

17 januar
Endelig stod me opp naar me hadde tatt paa klokko, virkelig stolt ! og me lagde frukost for foerste gong sidan me kom til Japan. Me skulle moete ein venn og ein venn denne dagen. Nobu som faktisk bur i Tokyo og viste oss rundt.Hadde det ikkje vert for han hadde me nok ikkje vert paa alle dei plassane som han tok oss til. Me moete han i Shibuya og gjekk derifraa til Harajuku. Fraa Harajuku gjekk me gjennom ein park for aa komma til Shinjuku. I den parken var det eit tempel fraa Meji keiseren si tid. Naar me var der, hadde dei faktisk bryllup der. Folk gifta seg og turistar tok bilder. Ikkje heilt min stil men Nobu trudde det var ganske populeart aa gifta seg der. Naar me kom til Shinjuku drog me til ein bygning som ein kan nesten kalla raadhus her i Norge, paa japansk heite den Tocho ! Der tok me heisen opp til 45 etasje, gratis, og det er veldig viktig ! Der kunne me se over heile Tokyo, virkelig verdt aa se det. Naar Nobu maatte gaa saag me oss litt rundt i Shinjuku foer me reiste tilbake. Paa kvelden reiste me ut med Annika og Phil, vil ikkje sei at aa gaa ut i Tokyo er drit digg for det er saa jeavlig dyrt her !!!!!!!!! Og veldig masse klubba for menn, og da fekk jo me oppleva. Skulle liksom opp aa se noen i klubba og der stod me klare for aa gaa inn i ein, men blei fort visst ut ! Fekk jo sjoelvsagt hoera da av Phil at det var ein manneklubb ! Thanks, you could have told us before we left the elevator ! Phil er AWESOME ! Han er eit matvrak ! Gjekk paa Starbucks naar me fann ut at det sugde aa gaa ut her !Saa stakk me tilbake :) Moguls- Bumpdriving !

18 januar
Moete 2 svenske jenter med frukostbordet i dag. Naar me kom til Harajuku for aa dei som jentene som kler seg ut som dukker og div anna, veldig mykje goth. Sveart ukult. For me forventa fleire som kledde seg ut som dukker.Ho eine hadde ein dress der det stod bak paa ryggen : dont you know we are all gay ? Der moette me igjen dei to svenske jentene, Moa og Pernilla. Me gjekk med dei til Prada butikken, som var heilt fantastisk ! Verdens kulaste butikk.. Virkelig verdt aa se og nesten begynna aa grina naar du er inni for det er mykje snacks og vil ha alt ! Med Prada butikken moete me Anni og Phil, for me skulle ha lunsj med dei, for Phil visste kor det var ein kjempegod restaurant! Men han hadde aldri vert der, men kart har me med ! Ikkje at det hjelpte for me endte opp aa eta paa Lotteria ! NASTY ! We hate it! Og phil visste det var ein Mc Donalds rett rundt hjoerna ! Krævhol ! Etter nasty lunsj ! Etterpaa gjekk me to for aa finna litt shopping, maatte sjoelvsagt inn paa den foerste HM ever in Japan ! Som kom i fjor,altsaa 2008 ! Me var sjokka! Kvardagskost ! Etter aa ha trakka rundt og funne 2 plagg, gjekk me tilbake til hostelet og spelte kort med Moa og Pernilla.

19 januar !
I dag blei det ein altfor tidlig morgon paa oss !!! Stod opp kl halv 7 ! Damn da var altfor tidlig og me var troett i trynet naar me moette Moa og Pernilla i resepsjon kvart over 7. Grunnen til at me stod opp saa grisetidlig var for aa faa billetta til SUMO !For me er jo i Japan ! Og det er grise popis her. derfor maatte me vera saa tidlig. Etter at me hadde kjoept billetta reiste Moa og Pernilla tilbake til hostelet for stakkar Pernilla er ikkje heilt i form ! Mens me gjekk for aa finna frukost, veit ikkje heilt om eg vil kalla det ein restaurant men det var no ei saann frukostsjappa ! Heilt konge ! Kine bestilte japansk karbonade og eg bestilt noe svinegreier, NAM ! Maten var fantastisk! Eg sovna, men det er heilt normalt i Japan. Mens Kine forsatte aa eta .p Etterpaa reiste me inn til Asakusa for aa reisa paa Starbucks og kjoepa postkort og div anna suvenrirar, gooå ! Me tok aa koerte Rickshaw(eller noe saant), skulle kun veta prisen men han var saa soet at me kunne ikkje motstaa og sa ja til ein liten tur paa 10 min. Det var flaut men ganske kjekt for han var saa snill, Issie heite han ! Men fekk kallenavnet IS ! Naar klokko var 1 reiste me tilbake til Sumoplassen her, huske ikkje kva det heiter der. For me skulle moete M og P sweden klokko 2. Saa me satt utenfor med alle sumofansen aa venta. Tok bilde sammen med eine sumobrytaren, drit kult. dei var skikkelig store ! Som alltid er eg og eit lite midtpunkt midt inni mengden pga det fine blonde haaret mitt .p Folk GLOR ! Godt eg hadde vifta som eg kunne skjula meg ! Sumo dei foerste timane var heilt JEAVLIG ! Men i slutten tok folk heilt av og daa var det drit kult aa vera der ! Sjukaste opplevelsen ! Kom tilbake til hostelet for aa ha middag med Anni sidan Phil reiste foer paa dagen, og me hadde saatte igjen NORSK SJOKOLADE til han som han elska ! Men dei jeavlane i resepsjonen gav sjokoladen til vaskedamene for dei trudde ikkje at han kom tilbake ! KRÆVHOL ! Men han fekk lappen me skreiv til han ! Saa snille er me. Me var aa spiste middag paa ein ok restaurant saa var det STARBUCKS igjen ! Saa reiste me tilbake og sa hadet til Anni, som me skal moete naar me kjem til Aussie. Og me har bestemt me skal moeta Phil, for er heilt raa ! Men no sitt me her og har irritert oss over dei jÆvla danske jentene og omtrent alle andre som bur paa hostelet no. Godt me reise til Aussie i morgo !


Sorry, mn Macern e vaar venn!



Prosjekt og forklara ein engelskmann ka snus e!




Ueno Zoo:





Eg blir kvalm



Me lager oss frukost, skjeva med banan og eple...Gymmen flashbacks!




Nobu viser oss rundt:






Tocho:



Vaare nye venna, Annika og Phil . Me digge dei!



Harajuku :







PRADA










Kortspel med Moa og Pernilla



Paa tur med typen vaar <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjG9jHA1xSI4aGD52kBHFvfaiYUlDlLu4P0yk-gK9yLFoNBWxsrNe6vphcoghZjO8c6bKLsZKfLBaspbyz1MohIOPEYysTmiBY8SYLQK1M9hzbtNNP5w4QJ_N5ssGKuuR5Dr-ddJJYWQss/s1600-h/DSC00864.JPG">



Sumo :






Jeeeeei! Feite menn sine romper!




Love Snickers og Twist <3 class="status_body">

11 kommentarer:

Anonym sa...

Sumo bilder ASAP!!!

Linn :) sa...

hahaha :P for ein duo dåkke to e allså.. la forresten merke til at du hadde ein skikkelig "å" inni der! isje ein aa.. jepp.. glede meg t bildene :)

Take care!! :)

Linn :) sa...

hahaha!! KONGE bilder! sko jo vert i ringen me sumoane du Marte :) ;) ser ud så dåkke har d kjekt :) god tur i mårå!!!!!

Anonym sa...

da ser ut so de har opplevd ein del i da fantastiska lande de har vore i:D:D

men ah, eg sku vore der å snakt japansk for dekan;) kjøtt e niku på japansk sånn at de veit da om de skal tilbake der eingong;) hehe..

og jah, dyrelydane e heilt mongo på japansk!!! hahaha... me lærte ein song med dei, men eg huske ikkje den, sorry:p

kine, eg skjønne ikkje at du ikkje like sushi!!!! da e da besta eg veit fø tie!!! da e jo so eeenoooormt godt! NAM!<3

ja, da va synd den pandaen dødde fø et år sian........

eg trur da går ein deeeel (har sett bilde... fisk i tønna liksom), japanara har mista intimgrenso si.. årsak: evolusjon og at da bur so enormt mye folk der:p muligens? hehe..

nobu<3 da heitte jo ein i battle royale og:D huske du kine?:p

synda at dukkekle e på moten lenger då:( hadde glea meg til å se bilde av da fø da kjempe søtt-rart:p ja, dei gothfolka va dritekle!!!

korleis va HMklena der borte? vanlege elle litt japanisert?

sumo, hahahaha... morsomt! Marte, har folk tatt i håret ditt og? da blei nemlig dei so va blonde i klassen min advart mot:p hehe... at viss dei sku bu i japan ein periode burde dei farga håret mørkt fø dei kom til å bli glodd og tatt på håret:p hehe..

glede meg til resten av reiso!:D:D

kos dekan so mye og goood tur vidare!!!

SUKI DESU<3

btw: om da e mye skrivefeil og mangel av bokstava e da dataen min so e litt mongo:p

Anonym sa...

gydd at de legg ut masse bilde:)
åhr e da noe eg e misunnelig på so e da Pradabutikken, da e vel berre ein av mange du skal innom marte:)
eg e heilt enig med deg kine, sushi e ikkje godt for noko:P
kos dekan!:)
sayonara:D

Anonym sa...

Heeerlig at det går mykje i Mcdonalds der nede..blir bra for meg og Marita når dekan kjem heim igjen:p heheheh!Tulla,søter:)

Godt å høyra at dekan koser dekan og har fått venar:D Loooove pictures:D <3

Gleder meg til å sjå bilder frå Australia=)

Me like SUMO brytarar!!Når du skreiv SUMO, trudde eg du meinte restauranten min. Men dei har nok ikkje den der nede:p

Her i Bergen er det ikkje mykje som skjer. I helga kjem Terje,Bård,Sigurd,Preben og alle gutta til Bergen for å feire Hauge sin bursdag, så då skal me alle ut:)Blir morro!Skulle ønska dekan var med!

No skal eg legga meg. Skal på matte repitisjon i morgo tidlig:p haha.

Loveyou girls <3

Anonym sa...

Hei jente! kjekt å følga med på bloggen her, føle eg e litt på tur sjølv:) Kom til å lura litt på snus og marte, korleis e situasjonen dar? Uansett, ska fortsetta å følga med på deko! Take care, og du Kine trur eg kjem til å spisa litt Mud Cake i Australia;) No worries, chicken curries!

Anonym sa...

Rogne #2 checking out sumo ass!!!
N I C E ! !

Anonym sa...

Me tar oss tid til og svara dekan fans foer me ska vidare til australia :)

Rogne, sumo bildene e komt :P me har og filma!

Linn : for ein duo me e :P? ka meine du ? og ka meine du med at marte sku vert i ringen med sumoane ?? noe du vil fram t linn ? e du frekke ? og takk :)

Silje : haha, takk daa veit me da! mn me hadde jo ikkje skjont ka dei hadde svart :P
sushi e ikkje noe spess nei, takk marte for at du e enig :P
bra svar silje, du faar veta da i neste blogg ;)
h&m va drit kul, heilt like kle som i norge !! falt for ei jakka,som eg ska sjekka om dei har i norge, daa kjope eg den. lett
nei,dei har ikkje tatt i haaret hennas :P mn gloinge e nok

Marte : Ho spare seg t amerika :P

Synne : dust :p me veit du vil me ska bli feite :P
haha, nei da e nok the real deal sumo me har vert paa.
oh :( sku onska eg va der , elle me og sku onska da! savne dekan.. savne utelivet , vors alt :P
<3

Hege S : Heheh, marte har slutta :P elle slutta og slutta :P ho e no gaatt tom, mn her torke me og bruke igjen! urk!
eg ska smaka da ;) me har blitt venna med to fra australia, og han Phil har gitt meg ei heil lista over ting eg maa smaka i australia, saa lure paa kossen da ska gaa med kiloane :P
ho jento me blei venn med bur faktisk i byron bay ;) me ska bu hjaa ho der

Anonym sa...

jaja...de leve no fela, tenke eg!
ekta bra bilde frå sumo'en - de sko jo vore med?! e sport de kan starta med på toppidrettsgymnase tenke eg..!?
fela, ja, nei, de får ha lykke til down under, og so ikkje noe seine kvelda! brio vente!

Anonym sa...

McDonald's, Starbucks, H&M og Kine like ikkje Sushi... hahaha, det er Japan-FAIL! BTW, Kine! Down Under e da obligatorisk med strikkhopp...