torsdag 15. januar 2009

Asakusa!

Dajen !

I dag har me vert i Asakusa aa sett Sensouji Temple, der var da noe vilt med folk. Trakka rundt i Asakusa ei god stund, satt lenge paa Starbucks. Kine proevde sushi for foerste gong, og likte ikkje da. derimot like eg sushi, berre ikkje sushi med krabbelever ! Nei, det er ikkje godt du. Skjoenne oss ikkje heilt paa kursen her nede heller ! Damn det er ikkje lett. Men ellers er alle japanske folk veldig hyggelige og proeve saa godt dei kan aa hjelpa oss med daarlig engelsk og litt japansk ! Koselig. Dei gaar no rundt med munnbinde sine og ser veldig rare ut. Derimot proeve dei aa ta bilde av meg pga av det blonde haaret, veldig fasinerande ! Haha. Me var ikkje paa eit kjoepesenter, der me moete noen engelsk som presterte aa sei, finally some white people ! Trur ikkje dei skjoente at me kunne engelsk. Morsomt ! Der hadde dei ein halv etasje med sjokolade og anna snacks ! Nice !
Hostelet er heilt genialt me bur i ein boks kvar, konge ! Der bur det 18 andre folk, og me har namngitt ei,trusedamo ! Folk sitt aa soev over alt, noe som ikkje er heilt vanlig for oss. Det er sinnsjukt mykje mat her og veldig mykje forskjellig ! Dei er sjukt spillegale her, har sett veldig mange hus som har div. spille automatar! Det er ganske morsomt, me var inne i eit. Sjukt aa se paa dei ! Crazy !
More to come !
And its picturetime !

Sinnsjukt med folk!


Sensouji-tempelet



Her Silje, japanske skulejente.. Synd dei hadde paa seg jakke.. Me ska klara og faa bilde av uniformane, og dokkejente.. Hakje sett noen til no! Men me ska finna dei :)


To stk turistar.


Hagen utenfor tempelet!



Spelehall bak oss.. Insane spelegale desse folkene.. Snill japanskmann som tar bilde av oss.. Nei nei mamma og pappa, me stole paa ingen!


Snickers & Twist


Love deg Lana, her hadde du likt deg.. Va mye meir enn desse paa bilde..


Sushi paa band.. Kult.. :)


Marte i boksen sin


Kine sin boks


Boksane vaare lukket! Nice plass inni dei.. Me leve godt




Snakkes , love from Snickers & Twist <3

12 kommentarer:

Linn :) sa...

hahahaha!! :D Drid kule bokser!! d va jo genialt :P :P
kjekt at dåkk har lagt ud bilder :) eg e litt interresert i å veda keffår dåkk kalle ei for trusedamå?? :P

ser ud så dåkke kose dåkke :) misunne dåkke masse! dåkk må gjerna ta me litt sjokolade og ein del av di skonå så va i den butikken og. Takk!! :) :P

Anonym sa...

Nice! :D

Shit, eg trudde da va Marte Borge du var med eg....

Anonym sa...

Me kalle ho trusedamo fordi alle trusene hennas ligg veldig synligt framme ved bagen hennas.. ho bruke saa plass.. bagen e alltid stoerd utover golvet.. litt ekkelt :P mn mn, me har blitt venn med ho no daa..

haha... ja tenkte paa deg og marte og naar eg va i den butikken.. dekan skogalne folk hadde nok funne mye her :P

haha steffen! e nok marte h rogne..

May sa...

Hei de to :O)
Herlig å sjå bilder allerede, det ser ut so de har det litt varmare enn meg...her i Trondheim er det minus 16 :o(

Mamma og Pappa sa...

HeiFyrste gong mammo er inne på bloggen. Ein test dette og så får eg skriva meir sidan.

Mamma og Pappa sa...

Hei igjen. Dette gjekk jo fint. Får nesten ikkje skriva, katten vil heller klappast. Han slikker meg på hendene.
Kjekt å sjå bildene de har lagt inn. Ei lita tåra i augnakroken når eg såg deg i det store utland. Tenk vetlejento,kine endeleg på turen som me har høyrt om så lenge. Kos dykk og legg inn masse bilder. Hels masse til Marte også. Glad i deg. Stooooor klem frå mammo og pappen.

Anonym sa...

åååååååå.....
MEIR BILDE!!!:P

gu so kjekt å følga dekan:D:D

hehe... de kjem nok til å møta ein del spesielle folk der ute i den store verden.. da e jo faktisk 6 700 000 000 000 menneske der ute so da e jo ikkje rart om de møte på et par stykk;)

e japan kult elle ka???

de må jo skriva litt ka de syns:D:D
har de noen plan for ka de skal i landet desse dagane?

ooooooohooooo!

gla i dekan snuppene<3<3

Anonym sa...

Så utrulig kult:D
Vegard lurer: Kossen får dekan pusta inni boksane:p

Eg er så jævlig missunlig på dekan. Skulle så ønske eg kunne ha vore der med dekan <3

MEIR BILDER!!!! Helser masse frå Hege og Vegard

Love you, girls <3

Anonym sa...

May - da e litt kaldt her og, mn det e kun vinden :)

Mamma og pappa - kos med kattane for meg og , eg veit dei merke at eg e vekke. Spess Tussi. Marte helse tbake. Gla i dekan

Silje - Meir bilde kjem :) slapp av... Me begge e einge om at japan e eit fantastisk land. folkene er kan ikkje saa bra engelsk, mn da stoppe dei ikkje md og hjelpa oss med alt me treng hjelp t. dei e heilt utrulig snille. Dei spoer om dei ska ta bilde av oss begge foran turistting me staar og bytte paa og ta bilde av kvarandre. me like japan, me like oss ganske godt.. og me har kontroll paa kossen alt funke med tog og, saa det e konge..
me tar kvar dag som den kjem, me hoere litt med andre ka som e vert og se, og me veit jo ka me vil se , saa me besteme oss naar me legg oss ka me ska t med neste dag.

Synne - haha vegard me ler. dei e ikkje tette.. og me har faktisk vindu i boksane som me kan ha aapne om natte, saa slapp av vegard. me veit du e redd for oss. me ska holda deg oppdatert om boksen vegard, me merke din fasinasjon. bilde kjem det meir av;) savne deg <3

Linn :) sa...

æsj.. d va litt ekkelt ja :P hehe.. håpe di isje e brukt! fysj! :P

Anonym sa...

når eg bygge meg hus ein dag skal eg berre laga sånne boksa i staden for gjesterom, genialt:D
kjekt å sjå bilde, keep it up=)

<3

Anonym sa...

Me kan ikkje mobba trusedamo lengre, eller Annika som er navnet hennas ! Ho er kjempegrei. Me liker ho :) She is from Aussie people ! And very cool !