onsdag 14. januar 2009

TOKYO

Dajen godtfolk !
Skjonne at de er misunnelige paa oss som sitt her i Tokyo og har leita godt og lenge etter hostelet vaart ! Lite digg med tung sekk og div drit.

Men me begynne fraa begynnelsen og tar det der i fraa!
Kom oss trygt paa toget til Oslo, eg sov ein del mens Kine satt paranoid aa trudde at det var noen som skulle stikka av med sekken. Paa toget komme me over snorkemannen og skrikeungen ! Ellers gjekk togturen greit, kom oss over paa toget til flyplassen. Der tok det evig lang tid foer me fekk sjekka inn bagasjen, for dei klarte aldri aa sjekka oss inn. Dere maa sjekke inn paa maskinen! Ja, for da gjekk!!! Ubruklige maksiner! Saa maatte me berre proeva 3 gonga foer dei forstod at det ikkje fungerte! Saa naar me blei sjekka inn, fekk me ikkje levert bagasjen pga andre fly som var foer oss. Fekk beskjed om aa komma tilbake kvart over 9, og der stod me klar for aa faa bagasjen av garde ! Men nei, der var da ingen, me venta og venta og koeen blei ikkje mindre ! Fekk bagasjen av garde ca ein halv time seinare ! Kjempegreie for me var ikkje troette etter nattoget ! Naar Kine skulle sjekka inn fekk om eit kjempespoersmaal:Vil du ha bagasjen ut i London eller vidaresendt til Tokyo? Nei, eg vil sjoelvsagt ikkje ha med meg bagasje min ! Dumbass ! Endelig faatt bagasjen av garde og me gaar mot gate, sjoelvsagt innom taxfree. Paa veg ned mot gate 51 moete me Klaus, Torkel og Sigbjoern ! Dei skulle setta seg ned aa eta mens me berre gjekk til gate. Ombordsjekkingen deira byrja og me satt aa venta paa at dei skulle komma. Men den gang ei! Det var ei dama som maatte gaa aa henta boendene i byn ! Det er jo noe aa begynna turen med, underholdning !
Kom oss endelig paa flyet til London ! Der me hadde noen sveart irriterande troendara bak oss ! Ingen kjekk opplevelse med at me var drit troett ! Store problem med aa ha munnen igjen !!!
Saa kjem me til London der gate til flyet vaart ikkje er komme opp ! Og me er ikkje kjente paa den flyplass det er sikkert og visst ! Saa me fann oss ei heldig dama som me skulle vera vaar guide til flyet, sjoelvsagt visste ikkje ho noko om da ! Kom inn paa eit fly der me fann ut at me skal oppgradera flybillettane vaare heim igjen ! We like it !
Fekk heilt greie setter i raden i midten, fekk oss to nye japse venna som ikkje ville snakka med oss ! Men foran og bak oss fekk me bitre uvenna ! Foran ein ubruklig familie paa 4 fraa Sverige ! Dei var heilt idiota !!! Og bak var det ein som koerte knena sine i ryggen til Kine.

Litt stress med aa finna fram til Hostel var det og, men no har dekan faatt saa mykje informasjon at dekan blir stress viss me skriv meir.

Mange troette helsingar fraa
Snickers og Twist i Tokyo !

9 kommentarer:

Anonym sa...

håpa de kosa dekan masse til tross for litt startvanska:) de takle jo da mesta ser da ut til:)
stoor suss og klem frå Stord

Anonym sa...

hehehehe :P fine tur så langt allså?! :P kosa dåkke i ToKyOO!! :)

Anonym sa...

hei jente!

ja, då va de i mitt andre heimland...sjølom eg aldri har vore dar, men eg rekne da som mitt:P hihi..

har sendt mld til deg kine, berre sånn at du veit da;)

håpe de kose dekan og at de får opplevd masse spanande. sjølsagt håpe eg at de har fått sove litt og!

ikkje gløm å legg ut bilde!!;)

klem til begge!<3<3

Anonym sa...

Syt, syt, syt.... Trudde det var ut på tur, aldri sur eg!

Anonym sa...

Komentaren eg skreiv i går blei ikkje lagt ut, kanskje fordi eg nettopp merka at me måtte bekrefte med nokon bokstaver:p Men anyway...litt turbulens i begynnelsen høyres det ut som, men dekan koser dekan nok sikkert noko sjukt:) Det unner eg dekan. Eg er DØDS Misunnlig:( Her sitter eg på skulebenken og har statistikk:O buuu

Hugs å legg ut bilder, SOON:D

glad i dekan og savner deg allerede:(

Anonym sa...

Til anonym : du e teit.. syt syt syt...
treng ikkje lesa om du ska ve saann..

Bilder komme i neste innlegg ,som kjem snart :D

Anonym sa...

startvanska gaar fint.. hoere med :) me har komt fram og like oss kjempe gaatt, har faatt venna idag :P ein fransk ein og ein engelsk.. jippiii..
me kose oss her i TOKYO.. da e heilt fantastisk.. folk e saa hyglige.

me e kjempe gla ideg og synne <3 marte , linn og ;)
savne dekan!

Anonym sa...

men de ekje gla i meg?:O :(

Anonym sa...

Jo da er me !<3 ;)