fredag 5. september 2008

Vaksine

I dag kl. 08.30, skulle eg og Kine ta vaksine ! Da var da som var planen iallefall, men når klokko var ca halv 8 kvart på 8 får eg telefonen frå Bergen. Ehhhh, forsov meg til toge eg ! Faen for ein jævlig god plan Kine. Så stakkars meg måtte reisa ned å ta vaksine åleina ! Må sei da er dårlig gjort, men ellers går da bra med meg !

Blir ikkje så veldig aktiv blogging før da skjer noe, og me berre komme til september, som då betyr at det er ikkje mykje å skriva om endå ,
but please do not worry at all, days will go by as well as months, soooo snart er da meir å skriva om.. Og for dykk som trur at det ikkje blir noko tur!!! Billettane er bestilt ! Ja så viss de les bloggen, får dykk med dykk everything thats happens !!!!

Enjoy :)

1 kommentar:

Marte;) sa...

korti reise de då=)
spennande:D