torsdag 11. september 2008

KILROY TRAVEL


Tirsdag kl 1430 sånn ca satt eg og Kine på toget til Bergen etter ein lang dag på Voss ungdomsskule (haha, eg veit! Geniale pengar til turen)! Ja, me skulle på Kilroy. Ja, det var på tide å få turen i gang. No har dekan venta leeeenge på eit meir interessant innlegg. Men sånn at de veit da å ve ein aktiv bloggar om ein tur som ikkje har komme i gang, ja da er litt vanskelig ! Men eg kan for all del fortella litt om min fantastiske kvardag, som går i jobbing ! Ikkje så veldig interessant, men da er jo ein anna ting. Hehe..

Det som er sikkert er at turen er i boks. Kan jo få litt informasjon.
Reiseruten er om lag sånn:
- Tokyo
- Auckland
- Cairns til Sydney
- Nadi (ikkje Mexico som Kine trudde, men Fiji)
- LA til Miami (I'm in love)
- Cancun
- Havana
- San Jose
- Lima
- Sao Paulo til Rio de Janeiro

Sånn ca. ser da ut og sånn blir da :) Det er fint. Men fleire oppdateringar blir jo sjølvsagt.
Skal prøve blogga meir, men det er vanskelig.p Haha.. Men no veit me og dekan litt meir om korleis våre første månadar i 2009 blir.

Enjoy to all our fans :)

1 kommentar:

The 3 great ones! sa...

Marte visste no heller ikkje kor Nadi va med eingong! Da va han mannen som fortalde meg da, for grunnen t eg lurte va at han hadde ikkje lagt opp heile ruto endå! så det sååå