fredag 13. mars 2009

PICTURETIME...











































Ja, det er ikkje lika lett aa finna ein data der me faktisk kan kobla til kamera. Saa for all del slutt aa mas, me proeve aa gjera da ! Men det er ikkje lett aa finna ein "normal data som me kan bruka.

Anyway, no er me i Chicago og driv med CS. Men i mellom tide fraa foer me kom til Chicago, var me i Las Vegas ein liten stoppom. den byen er COOL, men kjipt aa ikkje vera 21 sidan du maa vera da her. Lucky Lana. Lana proevde seg paa Rulette, vann litt og tapte alt etterpaa. Men me var paa The Strip og saag alle dei kjente og store hotellene. Klarte daa aa bu i eit litt smaa shabby nabolag, litt drugdealing uten for vinduet vaart om kvelden. heilt normalt. Men me overlevde det og. Saa tok me turen til San Diego, men foer me klarte aa komma oss der til var det ein 6 timars busstur tilbake til LA for saa aa ta toget til San Diego. Naar me endelig kom fram til San Diego, tok da litt tid aa gaa fram togstasjonen til hostelet, Hostelet i San Diego var eit kjempestort townhouse. Drit fint, berre dei har ikkje saa veldig god fargekombinasjon der. Rommet vaart var ein miks av lilla vegga, og blaa med kvite skyer i taket og groenne doerer ! Jaja. San Diego var ganske kult. For me slappa av ! Nice. Var ein dag paa strande, blei ganske skuffa. For det var ikkje varmt ! Super trist. Var klar for litt tan, men trur me maa venta til Mexico.

Tilbake i LA ! Blei kjent med 3 guttar fraa England, Toby, Tom og Steven. Koselig gutta. Me er veldig glad i gratis middag dei hadde her i LA paa hostelet. Og gratis daarlig PILS. men det er ganske gudd. Siste dagen vaar reiste me paa Venice Beach og Santa Monica. Hadde nok vert konge viss da var super sommar ! Saa blei da super stress med aa komma seg til togstasjonen i LA. Me kom paa Amtrak eit kvarter foer toget skulle gaa. DAMN. Blei koeyrt med saann liten flyplassbil til toget.

Det var ein ekstrem lang togtur til Chicago, Typ 2 dagar. Fekk oss mange bestevenna paa toget, Sam og Bob. Fekk gratis is paa toget,

Ellers har me komme til Chicago og stor kose oss her.

Takk for oss..

Snickers og Twist med ein dasj av Twinkies

5 kommentarer:

Anonym sa...

KUle bilde:) ser ut som de stor kose dekan! e ein smuule misunneli:p
men no glede eg meg til å få dekan heim igjen <3
miss you all:) <3

Anonym sa...

so masse fine bilde:)
de trenge ikkje tanna dekan so voldsomt, de e sikkert brune nok allerede:)

har de fått tak i manolo blahnik-skoene til meg?=)
<3

Anonym sa...

Loving it LOVING IT:D <3 Elsker bilder:)
Eg er klar for å få dekan heim jah:)
SAVNER DEKAN MASSE <3 <3

May sa...

Hei jenter! Dette var artige bilder å sjå, synst de var fine på det bildet der de står på ei bru, litt mørkt i bakgrunnen og kine har ein stripete topp, marte ein lang kvit ( den ønske eg meg til bursdagen) Sa eg at eg har bursdag snart???
No tenker eg at de berre vil komma heim? Ikkje det nei? uansett so glede eg meg til de kjem, men de får nyta tida som er no :o) Ikkje sjalu i det heile altso............Forresten, sa eg at eg har bursdag snart??

Anonym sa...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii!
åh! da e so lenge sian og eg savne dekan so masse! kom heim til kjære norge no! ve so snill??:(

men da ser ut so dekan kose dekan og da e bra:D skulle ønska eg va med og fekk oppleva alt da de får! tenk å ha alt da med dekan seinare då! åh!

her i bergen e da på veg til å bli vår so da regne ganske mye, men temperaturen begynne å bli bedre, kryp lenger og lenger vekk frå 0 :D

glede meg so sinnsjukt til de kjem heim og me kan få høra alt de har vore med på!:D:D

kos dekan so ekstreeemt mye vidare jente, men skriv so ofta de kan!!! -og bilde sjølsagt!;)

mange 1000 klemma frå meg, so skal eg sikkert helsa frå andré og;)

<3<3<3<3<3<3