mandag 2. februar 2009

Bilder





















Oki, siden opplegget paa den dataen eg e paa no e litt mongo, saa skriv eg under her bildebeskrivelse!
1 og 2 : Strande ved surfecampen , himmelen paa jorde, naar me gjekk heim ette ein lang dag med surfing kom delfinane og leika i bolgene
3 : Marte & Tom, vaar engelskevenn! Bilde e tatt paa stopp nr 2 paa surfecampen
4,5,6 : E tatt i Spot X, surfecamp nr 2! Me va paa ein lokalbar
7 : Marte og Tom igjen
8,9 : Bayron Bay, me sku drikka hjaa ein av surfeinstruktorane, KIMBO <3 , mn me befant oss plutsli paa ein odeplass, og han va staakke inn t sentrum :P
10,11 : Baren paa hostelet vaart! Dei som e paa bilde i diverse surfegruppefolk og instruktorer!
12,13,14 : Bayron Beach Bar, sinnsjukt stor.. Va minst 5 bara inni ein bar :P
15 : Anneli,Marte og meg i bayron
16,17 : Ute i bayron siste kvelden :)

5 kommentarer:

Linn :) sa...

ååååå.. gotta love it!! GOTTA LOVE IT! dåkk ane isje kor heldige dåkke e.. her har eg låge hjemma syk i ei uga å får 2 dager siden va d frost her! i dag e d heldigvis masse sol, men kaldt.. så derfor har eg bestilt 1 stk billett t Aussie, ein vei.. I wish.. KOOOOOS dåkke! :) å Marte, ta me dg litt av d ølet hjem ijen :)

Anonym sa...

bilete bilete bilete! i love!!!

jajaja... surfing og sol, da e vel ikkje so verst da? men må no sei at 0 grade og frisørøkonomi e bedre;) hahahaha! i rompo! syns dekan skal komma heim no. de har jo gjort so mye allerede... trurkje da blir so mye anna resten av turen............. *kremt*host*hark*

trur eg skal fyra opp ovenen på 30grade og hiva på ein bikini, ta alt lyse eg har på og laga meg ein drink. so skal eg ligga med solbrille på og nyta "sumaren"! hohoho... og da e nesten heilt gratis... om du ser vekk frå den jævlige strømrekninge og alkoholen!;)

oki, bable i veg her, men da e egentli fø eg vil ha dekan heim igjen og få SNAKKA med dekan om alt hittil! syns de sku gjort da sånn egentli: komt ehim imellom kvar plass;) berre for å fortella meg alt!!! hohoho!

jaja... ansvare kalle og eg må på jobb! skal no titta innom igjen og se betre på bildene dekans ikveld, om eg har tid mellom alle leksene:S :p

kos dekan vidare mine fine! wææ... e da imåro de reise vidare??

hmm...må sjekka kalendaren!

uansett! pass på dekan sjøl og have fuuuun!:D

soooooooooooooooo gla i dekaaaan!
<3<3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

kjekt å sjå bilde;) de må skriva under bildene kem folk e og sånn då=) so når de kjem heim kan de fortella om folk og me har full peiling på kem de snakke om hihi;)

håpe de kosa dekan masse, ekje so lenge til Lana kjem heller no:) kan tenka meg at de begynna å bli KLAR for US of A, and i would have been too!:) glede meg til postkort som eg vedde på de har gløymt:)

Anonym sa...

ja! eg vil ha postkort frå alle landene!

japankorte heng på kjøkkene!:D

tenkte alle sku henga der so folk kan se:)

pliiiis!

May sa...

Har noen fått kort!!!!!!!!!!!!!!!!?? Eg so har betalt for telefonbruket ditt, synst systo burde fått seg eit kort