onsdag 10. desember 2008

LONG TIME, NO BLOG

Enkelt å greit har me ingen ting å blogga om endå, for tide går seint og det er forsatt 1 mnd til me reise. Og me jobbe heile tide, og eg jobbe på feil tidspunkt på døgnet. Men sånn er da når me desperat treng pengar til å komma oss her i frå. I dag skulle eg liksom fiksa nytt pass, men så fekk eg telefon om at eg måtte på jobb i dag. Ganske lei heile Vossa Slåttet no, men kva skal eg gjera med da! I love the cash :) Men forsatt er da kjipa kjipa!

JOBB JOBB JOBB !

Money is fun and you can't live with out it.

Skal prøva å ve mykje flinkare å blogga .p

By the way ! Det er mest min blogg. Haha HA!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nerd Marte!!
Denna bloggen e min og! Ikkje bli høg på pæra no, pass deg , ellers blogge eg om min doktortime og siste vaksine!! Og mitt spennande liv på ungd.skulen og Brio!! Pass deg I say!

Og ja, da e Lana sin blogg og :P!! Bitte litt! Litt sånn amerika,cuba&mexico området :P

<3

Anonym sa...

søren, eg meinte ein av dei 3 great ones!!

Anonym sa...

wow for ein spennande blogg!:o

Anonym sa...

haha! ehm, da e jo ikkje så mye og blogga om før me reise då!! så du får heller synest den e så kjedlig du vil anonym...

Anonym sa...

detta e so dårlig og dere e sååå kjedlige! shit!

Anonym sa...

så gidd å komenter her anonym!?!?!

Anonym sa...

og haha!!!

Anonym sa...

Dere er så lame
som om noen bryr seg om hva dere driver med! fjortiser

Anonym sa...

eg glede meg no til å lesa når dekan e på tur då:D

dei to fyste "anonym" va meg, men ikkje den siste. du kine, veit dei va tull;) hehe..

glede meg til festen!:D tjohei!

-silje

Anonym sa...

så bra :D
hehe! veit du berre tulla ;)
anonym nr 3 e ein tapar !! looser.. koffø ska alle ve så negative ?? get a life
:P da gjer eg og :D